Глобален успех за новия албум на Maluma - „11:11“

Глобален успех за новия албум на Maluma - „11:11“
13 Юни 2019

„11:11“, новият албум на Малума е сред най-успешните проекти на годината до момента! Заедно с премиерата му, стартира и световното турне на певеца в Латинска Америка с концерт в Мексико, а месец по-късно започва и европейската обиколка на звездата. В турнето е включена и страната ни - Малума ще изнесе първия си концерт в България на 10/07 в зала Арена Армеец, София. Билетите са в продажба в eventim.bg тук

„11: 11“ е #1 в класацията на Билборд - Top Latin Album като албумът стана второто най-продавано заглавие в САЩ за годината до сега; албумът оглави и другия латино чарт на Билборд за албуми - #1 Latin Rhythm Album; стана #1 в официалната класация на Испания за продажба на физически носители и зае 5-то място в стрийминг чарта на страната; „11:11“ оглави класациите на Колумбия, Мексико и Аржентина и дебютира в Топ 5 на редица европейски страни.

В дигиталните платформи песните от „11:11“ са абсолютен феномен с над 1.5 милиарда стрийминга в световен мащаб! Албумът генерира средно по 98 милиона слушания седмично и вече е с двойно платинен статус в САЩ, платинен в Колумбия и златен в Мексико. Малума е сред 50-те най-слушани артисти в Spotify глобално и заема 14-то място в класацията на YouTube за най-гледани изпълнители.

В подкрепа на новия албум и турнето, в YouTube излезе и документален филм за живота и кариерата на Малума. Филмът, озаглавен „What I was, What I am, What I Will Be“ е с продължителност над 60 минути и проследява всички етапи в кариерата на певеца: от първите професионални стъпки на сцената до статуса му на супер звезда, бекстейдж кадри, моменти от личния му живот, редица интервюта както с него, така и с част от екипа му. До момента, филмът има над 3 милиона гледания.

Рекламната кампания, която Малума получава за албума във всички водещи пазари в света, е безпрецедентна. Ето и някои от най-впечатляващите кампании в САЩ, Европа и Азия:

Прочетете още